.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف راز یک جنایت هولناک پس از ۸ ماه در ساری
رئیس پلیس آگاهی مازندران از کشف قتل ۲ مرد پس از ۸ ماه در شهرستان "ساری" خبر داد.
کشف راز یک جنایت هولناک پس از ۸ ماه در ساری

به گزارش شمال نیوز ، سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: در پی دریافت دستور قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساری مبنی بر وقوع دو فقره مفقودی اشخاص به اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کاشناسان این پلیس قرار گرفت.

 

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و انجام تحقیقات از فرزندان یکی از مفقودان، مشخص شد، پدرش در روز ۲۲ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ با خودرو سمند دوستش برای تفریح به یکی از مناطق جنگلی واقع در یکی از روستا‌های حومه شهرستان ساری رفته و تاکنون مراجعت نکرده است.

 

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات با همکاری ماموران کلانتری شهرستان ساری خودروی سمند مفقودی را حوالی یکی از شهرک‌های مسکونی این شهر بلاصاحب کشف کردند.

 

سرهنگ قیصری با اشاره به اقدامات ویژه اطلاعاتی و پلیسی از شناسایی و دستگیری یک متهم در این پرونده خبر داد و افزود: متهم در تحقیقات اولیه پلیس منکر هرگونه عمل مجرمانه شد، اما در ادامه تحقیقات با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشود و از جنایتی هولناک در این پرونده پرده برداشت.

 

رئیس پلیس آگاهی مازندران گفت: متهم در اظهارات خود به قتل عمدی دو دوستش به انگیزه مالی اقرار و اعلام کرد، پس از قتل با چاقو، اجساد مقتولان را در محل وقوع جنایت دفن کرده است.

 

قیصری با اشاره به کشف اجساد مقتولان، افزود: با اعتراف قاتل، اجسادشان مقتولان کشف و برای تحقیقات بیشتر از چگونگی وقوع قتل به پزشکی قانونی تحویل شد.

 

او گفت: با تشکیل پرونده قضائی، متهم به قتل با دستور مرجع قضائی و صدور قرار مناسب روانه زندان شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.